Pericol de moarte. La FRIŞPA nu este o trecere pentru pietoni

mai 9, 2009 at 7:08 am Un comentariu

Pe strada Testimiteanu 6, unde se afla blocul N6 USM (FRISPA) nici pina in ziua de azi nu este o trecere de pietoni! Cea care a fost trasata in 2008 cu ocazia vizitei DN Primar demult a fost „spalata”! Cred ca trebuie de luat atitudine intrucit portiunea de drum este una foarte periculoasa!

Cu stima si respect, Panait Dumitru

Entry filed under: 20045008. Tags: , , .

Păcat că tomberoanele nu sunt elastice. Ar fi încăput tot gunoiul :)

Un comentariu Add your own

  • 1. Elena Tanase  |  mai 27, 2009 la 10:49 am

    Stimate Domnule Dumitru Panait,

    Am instiintat problema data la Directia Generala Transport si Cai de Comunicatie, care, la moment, au in vizor marcarea trecerilor de pietoni din municipiul Chisinau. Mi s-a spus ca maxim in doua saptamani se va ajunge si la blocul nr. 6 a USM.

    Am rugamintea de a aduce la cunostinta daca a fost rezolvata problema si cand anume.

    Va multumim pentru implicare!

    Cu respect,
    Elena Tanase

    Răspunde

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Categorii

Blog Stats

  • 4.059 hits

Feeds

RSS Ştiri UNIMEDIA

  • A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.